قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 08-تیر-1395 12:04 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
Nathalie Lorson
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مازیار بهروز
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:16


--
07-تیر-1395 02:50 ب.ظ
    خانم ناتالی لارسن متولد و بزرگ شده منطقه Riviera جنوب فرانسه است، در شهر Grasse، جایی که پدرش شیمیست عطریات Roure بود، شرکتی که آن سال ها یکی از رقبای اصلی Givaudan به شمار می رفت و بعد ها در سال 1991 میلادی این دو رقیب تحت عنوان Givaudan-Roure در هم ادغام شدند. او در سال 1980 میلادی با ورود به مدرسه Roure وارد حرفه عطر سازی شد و از این حیث از زنان پیشگام در حرفه عطاری به شمار می رود. بعدها در سال 1987 به IFF پیوست و پس از آن در سال 2000 وارد کمپانی Firmenich شد. او در حال حاضر به عنوان یکی از 4 عطار اصلی Firmenich مشغول به کار است و در کنار آن به تحقیقات در زمینه ساختار ملکولی و آکورد های نوین در هنر عطر سازی می پردازد. مشخصه اصلی آثار او استفاده از نت های معمول، ملایم و شهوانی و کم تعداد بودن آنها ست. ناتالی سبک کاری خود را چنین توصیف می کند : "هارمونیک هماهنگ و سخاوتمندانه"
    او در سال 2015 از طرف مجله معتبر Cosmétique پاریس، به عنوان عطار سال انتخاب شد و جایزه Cosmétique Mag Oscar به خاطر 35 سال فعالیتش در زمینه عطر سازی به او اعطا شد. همزمان Accademia del Profumo میلان ایتالیا هم لقب عطار سال را برای خلق YSL Black Opium به وی اعطا کرد و در ادامه کمپانی Firmenich هم او را به عنوان عطار سال برگزید.
    در سال 2015، YSL Black Opium با ایده اصلی ناتالی و همکاری Marie Salamagne و Honorine Blanc و Olivier Cresp موفق به دریافت جایزه "best Prestige Fragrance" از Fifi شد.
    تا کنون برندهایی نظیر Jil Sander و Lalique و Gucci و Armani و Thierry Mugler و Zadig & Voltaire و Paul Smith و Balmain و Boucheron و Mauboussin و Givenchy امضای ناتالی را در کارهای خود پذیرفته اند و از این دست می توان به Thierry Mugler Miroir des Majestés و Armani Privé - Nuances و Carbone de Balmain و Mauboussin Elixir pour Elle و Brosseau Ombre d'Or و Gucci Floraو سری Encre Noire برای Lalique اشاره کرد.
    برخی از منابع : nstperfume.com و firmenich.com و perfumesociety.org
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    08-تیر-1395 12:04 ب.ظ
    با سلام و احترام
    اقای بهروز
    با سپاس و تشکر از شما بابت مطالب ارائه شده . شناخت و معرفی عطار ها یکی از نیاز های ماست ، که چه کسی با چه تفکرات و زحماتی ، عطری که ما استفاده میکنیم را خلق نموده است .
    - http://www.shaghayegh2.co...8%A7/Nathalie-Lorson
    - http://www.fragrantica.co...Nathalie_Lorson.html
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.