قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 21-اردیبهشت-1394 01:29 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Jour d`Hermes Absolu Hermes for women
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
21-اردیبهشت-1394 01:29 ب.ظ
    صدای نور و تابش نسیم از میان برگ های درخت با دامن او بازی میکرد ، دامنی که در نهان خود حامل زندگی بوده ، دامن سفید در رقص با نسیم همچون حرکت صدای اب در چشمه ای خنک و سایه سبز خزه های شناور بر روی نهر در حال رقص بر روی سنگهای صیقلی و سفید کف نهر بوده همچون سایه ی درخت بر روی دامن اوست.
    نور با تابش به گل یاس در هر لحظه در حال تغییر رایحه یاس است و نسیم در هر وزش خود رایحه ای از گلهای سفید را به همراه می آورد ، ولی او رایحه یاس را احساس میکند همچون مشتی خنک از پشنگه های آب بر روی صورت او در گرمای بهاری ، بازی نسیم و نور با درخت .
    شروع رایحه این عطر ترکیب رایحه شکوفه درختان با نت بسیار بسیار ظریف مرکباتی می باشد .* رایحه شکوفه درختان خنکی خاصی همراه خود دارند همانند شکوفه هایی که باران را در نهان خود زندگی میکنند ، او در نهان خود زندگی را حمل میکند و با این زندگی در حال زندگی بوده و این راز نهانی فقط ، فقط در برق چشمان و شیرینی موج لبان او گاهی خود نمایی میکند.
    رایحه مرکباتی به ارامی در خنکای شکوفه درختان محو شده و رایحه ای بسیار لطیف ، خنک ، ظریف و مینیاتوری از شکوفه های درختان با خنکی بسیار لطیف احساس میشود ، در ادامه این رایحه گلی کمی ملایم و با وقار شده و کمی از خنکای خود را از دست میدهد و به مقدار ظریفی کرم مانند میشود در این مرحله عطر کاملا گلی بوده و اماده حضور رایحه یاس در قلب عطر می باشد ، در این هاله گلی ، ملایم و بسیار ظریف و شیرین به ارامی صدای تپش زندگی اغاز شده ، رایحه یاس نرم ، ملایم از میان این هاله به اهستگی خارج شده . رایحه یاسی که ، خنکی شکوفه ها خنک را در پس زمینه خود با طراوت و زنده حس میکند .
    فضای کلی : عطری کاملا گلی به دور از مرکبات ( بسیار محدود ) این حس خنکی و شادابی که عموما به عهده مرکبات سبزیجات و ... می باشد در این میان به عهده شکوفه های درختان بوده . بدور از نت های با دوام پایه چون چوب صمغ کهربا و مشک در این بین این نقش دوام احتمالا باز هم به عهده گلی سفید بوده که احتمالا بعهده گل سفید گاردنیا می باشد . قلب عطر نیز گلی سفید ملایم لطیف و مهربان چون یاس خود نمایی میکند .
    ِژان کلود النا : در این اثر از دنیای شناخته شد خود کمی فاصله گرفته و از نت های مرکباتی و ادویه ای فاصله گرفته و در این اثر فقط و فقط با ترکیب گلها ان هم گل های سفید اثری هنرمندانه ، لطیف و ظریف را همچون همیشه ارائه نموده است که هنر و توانایی بی بدیل او را در دنیای گلهای سفید را نیز نشان میدهد .
    نکته : تمام زیبایی این اثر در ظرافت و میزان و اندازه دقیق نت های استفاده شده در عطر می باشد .
    * : برخلاف نسخه اولیه این اثر که نت های مرکباتی ، نت شاخص بوده در این اثر استفاده از نت مرکباتی بسیار ناچیز و فقط برای لحظاتی استشمام میشود .
    نکته : این نسخه از نسخه اصلی " روز هرمس " نسخه تراش خورده ، صیقلی و پرداخت شده نسخه اصلی بوده با کم شدن نت مرکباتی و اضافه ضدن گلها می باشد .
    هشدار : این اثر برای کسانی که علاقه به عطرهای با نشر بوی بالا هستند تهیه نشده بلکه عطری کاملا شخصی برای برگرداندن حس آرامش از دست رفته و یا شروع یک حس آرامش و لطیف و کاملا شخصی می باشد .
    عطر مخصوص بهار و تابستان برای خانم ها بوده از ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی برخوردار بوده و به نوعی میتوان گفت رایحه تن شما میتواند باشد .
    محصول سال 2014 از هرمس
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.