قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 27-فروردین-1394 09:47 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Copal Azur Aedes de Venustas for women and men
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
27-فروردین-1394 09:26 ق.ظ
    دود و مه تمام فضا را پر کرده بوده , حس خوبی داشت این فضای دودی ، سبز و کمی آبی رنگ حس گرمای خوبی بهم میداد . حس جستجوی مکانی ناشناخته , حس جستجویی که خیلی شیرین هست بدون استرس و با ارامش .
    هر چه بیشتر در این فضا غوطه ور میشی , همانند این هست که بیشتر وارد دریا شده ای, هیچ صدایی شنیده نمیشه رنگ ابی و جلبک های کف دریا بر ارامش شما اضافه میکنه . رایحه دودی که استشمام میکنی هر لحظه بیشتر میشه ولی هر بار با تغییر های جذاب , در ابتدا ادویه ای و کمی شیرین ( هل ) سپس رایحه رایحه شیرین بیشتر و ادویه ای کمتر ( دانه تونکا ) سپس کمی حالت چوبی ملایم . در ادامه جستجو و گم شدن در رایحه این فضا از پس این فضای دودی و شیرین و کمی ادویه ای سایه دروازه ای اشکار میشه نور زیاد اجازه نمیده شخصی که کنار این دروازه ایستاده رو تشخیص بدم ولی یک حسی مثل بودن در کنار مادر را احساس میکنم .
    رایحه دودی که حس سیاهی , تاریکی ندارد و فقط در ابتدا تلخی زیادی دارد که هرچه از ابتدای عطر دور میشیم این تلخی کم شده و عطر به سمت حالت ادویه ای شفاف و تمیزی حرکت میکنه در این بین عطر کمی شیرین شده ( رایحه هل ) و سپس باز هم کمی شیرین تر شده باز با ته بوی ادویه ای ( تونکا ) . تمام این تغییرات در بستری دودی و بخوری در جریان است .
    بهترین لحظات عطر : ترکیب نت هل با تونکا رایحه ای شیرین و در عین حال ادویه ای را ارائه میکند که نت بخوری این رایحه را فوق العاده بکر و دست نیافتنی نموده است .
    بخور : رایحه بخور شفاف , صاف , در ابتدا کمی تیز ولی سپس ملایم شده ,
    فضای کلی عطر : رایحه بخور ملایم و شفاف با کمی حالت ادویه ای و شیرین که هر چه از ابتدا گذر میکنیم رایحه شیرین و ادویه ای پر رنگ تر میشود ولی قادر به غلبه بر رایحه بخور نیست .
    مخصوص فصل پاییز و زمستان قابل استفاده اقایان و خانم ها با تمایل بیشتر به سمت اقایان
    برند Aedes de Venustas برند امریکایی است که به راحتی نمیتوان از کنار محصولات آن که اکنون 5 محصول می باشد گذشت , رایحه های خاص و متفاوت در کنار کیفیت قابل قبول در شیشه های خاص و منحصر به فرد همگی با هم دست به دست هم داده تا اثری هنرمندانه و با کیفیت را دستان شما قرار دهد .
    مدیر سایت - Administrator
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    27-فروردین-1394 09:47 ق.ظ
    هم اکنون در فروشگاه شقایق 4 محصول از این برند موجود می باشد .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.