قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 25-آبان-1395 03:42 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
Repetto Eau de Parfum Repetto
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
25-آبان-1395 03:42 ب.ظ
    Repetto یک برند طراح لباس است ، از لباس ، کفش ، لباس رقص و ... تا عطر در تولیدات این شرکت وجود دارد ، از سال 1947 شروع به کار کرده ، فعالیت اصلی برند تولید کفش ( کفش های رقص و ... ) کیف ، لباس ( لباس رقص و ... ) و... بوده است .
    عطرهای این برند در حال حاضر شامل 7 عطر ( زنانه ) می باشد که اولین آن 2013 و اخرین در سال 2015 می باشد . این برند اگر چه فعالیت اصلی آن تولید عطر نمی باشد ولی عموما با عطارهای شناخته شده ای چون Olivier Polge, Juliette Karagueuzoglou and Nicolas Beaulieu همکاری نموده است .
    اما عطر مورد نظر Repetto Eau de Parfum عطری است که میتوان تقریبا بجز فصل تابستان در سایر فصل ها از آن استفاده نمود .
    کیفیت ارائه شده در این عطر با توجه به قیمت و سایز آن قابل قبول است ، عطار شناخته شده اقای Olivier Polge که او را میتوان از هم اکنون جایگزین مناسبی برای پدر خود که عطار اصلی خانه Chanel تلقی نمود ، این عطر را طراحی نموده است .


    عطری گلی ، میوه ای ترکیب هنر مندانه شکوفه هلو با آلو ترکیبی تازه ، ملایم و نرمی را ارائه میکند که در فضا و حسِ تازه گلی در کنار فضای نرم و کمی شیرین و میوه ای آلو باعث میشود که از تازگی و طراوات و در عین حال شیرینی میوه ای برخودار باشد . این ترکیب در حضور نعناع هندی که باعث ارائه کمی گرمی ، تندی و کمی تلخی گیاهی ( ادویه ای ) در ترکیب گلی میوه ای عطر خواهد شد . باعث نوعی تضاد و یا دو گانگی بسیار زیبا در عطر می شود . به نوعی که عطر در عین داشتن تازگی و لطافت کمی هم بسیار ظریف گرما و ته بوی ادویه ای مانند نعناع هندی را نیز با خود خواهد داشت.
    عطری : گلی ، میوه ای ، تازه با طراوت با پس زمینه ای کمی گرم و کمی ادویه ای خفیف
    شقایق پیشنهاد تست این عطر را بعنوان عطری مناسب مصرف روزانه به خانم ها مینماید .
    سایز عطر : 80 میل
    قیمت : 2080000 ریال که با احتساب تخفیف 10 درصدی خرید اینترنتی به مبلغ 1870000 ریال خواهد گردید .

    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.