قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 13-مهر-1395 06:21 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
Eau de Gloire Parfum d`Empire
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
13-مهر-1395 06:21 ب.ظ
    وارد شدن به دنیای آثار Parfum d`Empire در برخی از آنها حتی با توجه به کیفیت بسیار بالای نت ها ارائه شده در این آثار به علت ترکیب و چیدمان نت های فراوان و ظریف در کنار یکدیگر باعث می شود در هنگام بررسی آنها دچار چالش شوم ، برای مثال آیا در این عطر چرم پر رنگ است ؟
    با این حال به دور از این نکات ، این عطر یکی از عطرهای زیبای اسطخودوس ، چرمی خواهد بود ، که نوعی ساختار بسیار جالب چرم را آماده این ترکیب میکند و به نوعی باعث می شود ، چرم نت غالب این عطر نباشد ، ولی در کنار سایر نت ها قابل احساس باشد .

    حتما این عطر را تست بفرمایید چرا که نوشتن شرح برای این عطر که ظاهرا ساده است کاری بسیار دشوار است و فقط با تست آن میتوانید تمامی زیبایی این اثر را درک نمایید .



    این عطر از دو بخش شاخص شامل ( بخش ابتدایی که خود در دو بخش رایحه ی ترکیبی سبز و ادویه ای و بخش دوم که به نوعی حامل رایحه چرم خواهد بود تشکیل شده است .

    بخش اول عطر :
    ترکیب مرکباتی کم رنگ ، ساده که تحت تاثیر اسطخودوس و رزماری به فضای سبز و گلی و کمی ادویه ای تبدیل شده ، در ادامه این ترکیب سبز ، کمی تلخ و تازه گیاهی ( بخش اول فضای سبز ، گلی ، گیاهی و کمی ادویه ای ) با اضافه شدن گل یاس کمی حسِ تازه ای پیدا میکند ولی این رنگ و تازگی گل یاس بسیار کوتاه تحت تاثیر ترکیب سبز و گیاهی و ادویه ای دیگری قرار میگیرد (بخش دوم : گیاهی ( برگ چای تازه ، سبز و لطیف ) ، ادویه ای ( نرم و ملایم با کمی گرما ، نرم و بدون زاویه ی ادویه ای و غیر خشن ) ) تا اینجا با ترکیب اسطخودوس و برگ چای و نت ادویه ای ، ادویه بصورت پر رنگ تر با فضای گلی ، کمی سبز ، کمی ادویه ای تبدیل به فضای گیاهی ، گلی با پس زمینه ی ادویه ای و کمی خاکی خواهد شد .

    بخش دوم عطر :
    به مرور با اضافه شدن فضای خاکی خزه بلوط و ته بوی ادویه ای به نوعی گرداگرد فضای رایحه چرمی را احاطه کرده و پوششی برای رایحه چرم ( نرم ، ظریف ، خشک نیست ، کمی تازه و حسی فاخر دارد ) تبدیل خواهد شد .
    این ترکیب از طرفی و ترکیب بخش اول با آن با یکدیگر در یک هارمونی بسیار زیبا در همدیگر به زیبایی حل خواهد شد .
    یعنی در زمان تست نهایی با رایحه ی غالب اسطخودوس + ترکیب ( ادویه ای ، گیاهی و خزه بلوطی ( خاکی ) ) مواجه خواهیم شد که رایحه ی چرم در بن مایه ی این مجموعه در پس زمینه ی عطر مشهود است .

    این اثر در سال 2003 طراحی شده و عطار آن اقای Marc-Antoine Corticchiato
    عطر مناسب فصل بهار ، پاییز و اواخر تابستان خواهد بود .
    مخاطب این عطر بیشتر آقایان و برای خانم ها نیز قابل استفاده می باشد .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.