قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 02-فروردین-1395 08:11 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
Corsica Furiosa از Parfum d`Empire
 2 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
19-اسفند-1394 02:18 ب.ظ
    خشم ، سرتاسر وجودم را فرا گرفته بود ، مثل دریا با تمام وجود خودم را میکوبیدم به صخره ها ، و مثل قطرات اب پودر میشدم وچیزی ازمن باقی نمی ماند . چرا من را رها کرد ؟ این چرا ها تمام وجود من را در بر گرفته بود ، خشم ، خشمِ گرم نبود ، خشمی سرد ، سبز و تیز ، جان من را در می نوردید .
    تحمل این حسِ تلخ و سبز و تیز را فقط و فقط یک چیز آرام میکرد و آن تصویر خاطره ای ، با او بود ، بر فراز تپه ای سبز که درختان سبز در نزدیک ما و گندم زار ها و علفزار هایی در دور دست دیده میشد ، رایحه ی صمغ گونی که از تنه درختان تراوش میشد در کنار علف های سبز و تازه در زیر پا ، فضایی بسیار ارام و لطیفی را ایجاد میکرد ، فضایی که در عین اینکه رایحه خاک مانند ، سبز و زمینی را احساس میکردم ، و با این حال گرمای بازوان و تن او همچون هاله ای ، ما را که در کنار هم در حال نظاره این منظره زیبا بودیم از این دنیای خاکی جدا میکرد.
    اکنون خشم در وجود من از بین رفته و فقط تصویر و رایحه آن فضای ماورایی در نهان وجود من باقی مانده ، همچون قطره ای که دریایی در جان خود دارد .


    در ابتدا با رایحه ی خنک و ترش مرکباتی لیمو که با کمی حس سبزی گیاهی و علفی که در کنار آن از همان لحظات اول با نوعی رایحه صمغی همراه خواهیم شد مواجه شده و این نوید رایحه ای سبز ، صمغی ، تازه و تمیزی را میدهد .
    ممکن است رایحه ابتدایی سبز برگ گوجه فرنگی که در ابتدا به همراه لیمو ترش استشمام میشود این عطر را کمی فقط کمی در لحظات ابتدایی و ان هم بخاطر برگ گوجه فرنگی به اشتباه انداخته که این عطر شبیه عطر Eau de Campagne خواهد بود که البته اصلا چنین نیست دنیای رایحه ی این عطر کاملا متفاوت و رایحه ی نو و جدیدی را ارائه خواهد نمود .
    رایحه خنک ، سبز و گیاهی ابتدای عطر که برگ گوجه فرنگی با آن رایحه سبز ، تلخ و کمی تازه در آن خودنمایی میکند به آرامی با رایحه سبز علفی و کمی نرم تعدیل شده و در کنار آن با رایحه ای صمغی ( حسی تازه ، سبز و کمی ادویه ای مانند و فلفلی و یا کمی خاکی ) که در طول عطر با تغییرات جالبی همراه است * . برخورد خواهیم کرد . به نوعی که رایحه عطر که در ابتدا بسیار بی پروا و خشن است در انتها نرم و صیقلی و صاف خواهد شد .
    پس از حضور رایحه صمغی که تقریبا از لحظات اولیه تا انتهای عطر ادامه دارد به مرور زمان فضای گیاهی و سبز و تازه مجددا در کنار رایحه صمغی حاضر خواهد شد ، ترکیب مجدد این دو فضا در قلب عطر باعث ایجاد فضای صمغی و گیاهی و سبز خواهد شد دقیقا برعکس ابتدای عطر که فضای گیاهی و سبز غالب بوده در این مرحله فضای صمغی در عطر بر فضای گیاهی و سبز غالب بوده ، این تضاد و نوسان باعث زیبایی خیره کننده ای در عطر خواهد شد .
    در پایان نیز ترکیب صمغی و گیاهی سبز در یک تعادل بسیار زیبا در کنار هم رایحه ای بسیار جذاب ، متفاوت و خاصی را ارائه خواهد نمود .

    فضای کلی عطر : عطری صمغی ، گیاهی ، سبز و تازه که ته بوی ادویه ای و یا خاکی ( تمیز ) نیز در آن احساس میشود .

    • صمغ :
    صمغ ارائه شده در این اثر حسی تمیز ، پاک ، کمی سبز ، خاکی و یا کمی ادویه ای و فلفلی مانند دارد .
    سبزی صمغ همچون صمغ درخت سرو بوده فقط حس دودی مانند و خاکی آن کمتر و حس سبزی آن کمی بیشتر است .
    صمغ در این عطر در مراحل مختلف عمر عطر شرایط متفاوتی دارد این شرایط تقریبا با دو روش و گونه متفاوت در عطر احساس میشود .

    اول : نوع و غلظت صمغ : رایحه صمغی در ابتدا خروشان و تند و تیز ، خشن است ، در ادامه این رایحه صمغی ، شفاف و ظریف شده و سپس آرام ، صیقلی و نرم خواهد شد .

    دوم : ترکیبات همراه صمغ در طول عمرعطر نیز بر رایحه این عطر تاثیر گذاشته برای مثال رایحه تند و تیز و تازه برگ گوجه فرنگی در ابتدا ، رایحه ی علفی و سبز، کمی آن را لطیف و در پایان ممکن است نت عسل که در این عطر استفاده شده ولی برای من قابل احساس نیست در نرم کردن این رایحه صمغی موثر بوده باشد.

    نکته مهم :
    کیفیت و ظرافت حرف اول و اخر را در این برند و آثار آن میزند ، کیفیت مواد استفاده شده به روشنی قابل تشخیص است چرا که تک تک نت ها حسی واقعی و همان رایحه ی طبیعی خود را ارائه میکند .
    ظرافت و دقت عطار در میزان استفاده نت ها در این اثر نیز بسیار مشهود بوده .
    این دو فاکتور مهم در کنار خلاقیت عطار در کلیه آثار این برند متجلی بوده و تست و بررسی ان را به علاقه مندان دنیای عطر پیشنهاد میکنم .


    عطری مخصوص آقایان و خانم ها برای فصل بهار و تابستان
    این اثر محصول سال 2014 ، عطار آن اقای Marc-Antoine Corticchiato
    لطفا بدون تست خریداری نفرمایید .

    پیوست ها
    مصطفی عظیمی
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:10


    --
    01-فروردین-1395 02:09 ب.ظ
    سلام و درود مجدد به عزیزان شقایقی
    سال نو بر همه ی شما تبریک عرض نموده و آرزومندم سالی سراسر سلامتی؛موفقیت و شادکامی رو پیش رو داشته باشید.
    بسیار خرسندم از اینکه باز هم فرصتی دست داد تا به این محفل دوست داشتنی سر بزنم و از این توصیف بسیار زیباتون مستفیض بشم!

    از اینکه محصولات با کیفیت و دوست داشتنی برند دِ امپایر رو به فروشگاه وزینتون اضافه کردین بسیار بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در اولین فرصتی که دست میده افتخار حضور و تست محصولات این خانه رو داشته باشم.
    واقعیت اینکه بنده قصد تست عطرهای کویق اوتومان؛آمبقه قوسه؛وازامبا و تبک تبو از این خانه و انتخاب یک یا دو عدد اونها رو داشتم؛اما از اونجا که هوا رو به گرمی خواهد رفت و این کارها بنظر گرم و سنگین میان و از اون مهمتر تصویر سازی ابتدایی و توصیفی که کارشناس عزیز در ادامه ارائه دادن بنده رو حسابی سر ذوق آورد و منو سوق داد به سمت این عطر...

    فضایی که در ابتدای نوشتتون به تصویر کشیدین منو برد به اردیبهشت و خرداد ماه بهشتی کوهستانی و بی همتا در غرب کشور بنام فش و حس می کنم Corsica Furiosa همون عطریست که در اون زمانها و در اونجا استشمام کردم

    سپاس بابت متن زیباتون
    تبریک مجدد سال نو و
    به امید دیدار...
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    02-فروردین-1395 08:11 ق.ظ
    با سلام و احترام
    ضمن تبریک سال نو به شما و همه همراهان فروشگاه و تشکر بابت حس نظر شما نسبت به فروشگاه شقایق و ارزوی سلامتی برای همه در تمام دنیا .
    بله فصل عطرهای زمستانی و شناخته شده و معروف این برند تقریبا گذشته است ، ولی این برند عطرهای بسیار زیبا و لطیفی برای فصل بهار و تابستان دارد که همان کیفیت و ظرافت خاص این برند را در نهان خود دارند .
    حتما به فروشگاه سر بزنید و محصولات این برند را تست نمایید .
    عطرهای بهاری و تابستانی این برند جهت سهولت بررسی شما و سایر مخاطبان فروشگاه به شرح زیر معرفی میگردد .
    مجددا بابت همراهی شما و سایر همراهان فروشگاه سپاسگذارم
    1- Azemour Les Orangers
    2- Corsica Furiosa
    3- Eau de Gloire ( بهار و پاییز )
    4- Osmanthus Interdite
    5-Yuzu Fou
    6- Iskander

    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.